Captain Morgan wprowadza grę online z raperem B.R.O.
Marka alkoholi Captain Morgan (Diageo) ruszyła z nowym projektem - to gra Escape Room, która przenosi gracza w realia domówek sprzed 30 lat i stawia przed nim zadania. W rozwiązywaniu zagadek pomaga ambasador marki, raper i producent muzyczny B.R.O. – autor hitu ostatniego lata „Jeszcze będzie pięknie”, będącego jednocześnie soundtrackiem w grze.
Marka Captain Morgan przygotowała grę online dostępną po zeskanowaniu unikatowego kodu, znajdującego się na zawieszkach promocyjnych butelek. Inspiracją do formuły gry stała się popularna rozrywka w formie escape roomu, czyli rozwiązywania tematycznych zagadek w ograniczonym czasie w celu wyjścia z zamkniętego pomieszczenia.
Użytkownik rozpoczyna grę od obecności na festiwalu muzycznym w 2030 roku. Podczas wydarzenia pojawiają się kłopoty, które gracz musi rozwiązać na czas. Aby to zrobić zostaje przeniesiony na domówkę z lat 90. W otoczeniu boomboxów, boazerii oraz innych gości ubranych zgodnie z ówczesną modą, musi wykonać różne zadania z pomocą ambasadora marki. Dopiero wtedy będzie mógł znaleźć drogę powrotną na festiwal i go uratować.
Raper B.R.O. i Captain Morgan
Polskim Ambasadorem kampanii Escape Room został raper oraz producent muzyczny – B.R.O. Muzyk został jednym z bohaterów gry, który towarzyszy użytkownikowi w rozwiązywaniu festiwalowej zagadki i pomaga w uratowaniu imprezy. Soundtrackiem do gry jest najnowszy hit Artysty – „Jeszcze będzie pięknie”, który stał się wakacyjnym przebojem regularnie granym w największych polskich radiostacjach.
Komunikacja w kanałach online oraz offline (w sklepach oraz lokalach gastronomicznych) ruszyła w październiku.
Dołącz do dyskusji: Captain Morgan wprowadza grę online z raperem B.R.O.