SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mediaplus odpowiada za budżet mediowy Capri Sun w Polsce

Dom mediowy Mediaplus (Group One) w ramach współpracy z niemieckim Mediaplus (Serviceplan Group) odpowiada za budżet mediowy marki Capri Sun (The Kraft Heinz Company), która po raz pierwszy prowadzi działania reklamowe na polskim rynku.

Wiosenna kampania telewizyjna w Polsce pod hasłem "Capri Sun - the taste of fun" to część globalnej kampanii (m.in. Nigeria, Francja, Niemcy Austria, Szwajcaria) przygotowanej przez Serviceplan Group.

Za polską odsłonę kampanii odpowiada dom mediowy Mediaplus. Kampania potrwa do 4 czerwca i obejmuje spoty reklamowe 15' w TVN, Polsat i kanałach tematycznych.

Za kreację odpowiada Serviceplan Campaign.

Capri Sun to marka soków owocowych w saszetkach ze słomką, dostępna w 110 krajach na całym świecie, rocznie osiągająca sprzedaż ponad 6 miliardów saszetek. Marka należy do portfolio The Kraft Heinz Company.

Dołącz do dyskusji: Mediaplus odpowiada za budżet mediowy Capri Sun w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl