SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Capivit A+E reklamowany „codziennie rano dla Twojego piękna”

W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa suplementu diety Capivit A+E (Omega Pharma). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Capivit codziennie rano dla Twojego piękna”, przygotowały firmy Ogilvy Action i Initiative Warszawa.

Celem nowej kampanii Capivitu A+E jest zmiana jego wizerunku: z suplementu diety zażywanego przez kobiety wyłącznie interwencyjnie na produkt do porannego rytuału dbania o siebie i zdrowy wygląd skóry. Dlatego Capivit w reklamach jest pokazywany nie w apteczce znajdującej się w kuchni, lecz w łazience. Do akcji zaangażowana została kosmetolog Magdalena Szczepaniak-Zawicka, która została stałym ekspertem marki.

Reklamy informują też, że Capivit A+E z formułą Forte System zawiera składniki ukierunkowane na utrzymanie zdrowego wyglądu skory i oraz walkę z wolnymi rodnikami.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (billboard sponsorski przy programach „Dzień Dobry TVN” i „Kawa czy herbata”), prasę („Viva!”, „Przyjaciółka”, „Tina”, „Grazia”, „Naj”, „Party”, „Show”, „Świat Kobiety”, „Uroda”, „Claudia”, „Vita”, „Poradnik Domowy”, „Avanti”, „Olivia”), internet (m.in. współpraca z serwisami we-dwoje.pl i polki.pl) oraz działania trade marketingowe w aptekach i drogeriach.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy Action, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Capivit A+E reklamowany „codziennie rano dla Twojego piękna”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl