SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Canon promuje z influencerami drukowane fotografie hasłem #dotknijemocji

Ruszyła kampania marki Canon, promująca fotografie drukowane. Pod hasłem #dotknijemocji markę promuje blogerka lifestylowa Magdalena Mirkowicz - My Pink Plum. Za realizację akcji odpowiadają agencje Dfusion Communication i FFW Communication.

Kampania #dotknijemocji ma na celu pokazanie wartości emocjonalnej fotografii drukowanych. Aktywności w ramach akcji potrwają do końca roku. Kampania ma zainspirować młodszych użytkowników, by wykorzystywali nowe technologie do podtrzymywania tradycji i wzmacniania więzi z bliskimi.

Kampania skupia się na działaniach w digitalu oraz public relations. Jednym z elementów kampanii jest współpraca z influencerami. Markę promuje m.in. blogerka lifestylowa Magdalena Mirkowicz, prowadząca bloga My Pink Plum.

Za realizację kampanii odpowiedzialne są dwie agencje współpracujące z Canon Polska – Dfusion Communication i FFW Communication,

Dołącz do dyskusji: Canon promuje z influencerami drukowane fotografie hasłem #dotknijemocji

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
annastolarska
grubbaaaa akcja
odpowiedź