Canon promuje z influencerami drukowane fotografie hasłem #dotknijemocji
Ruszyła kampania marki Canon, promująca fotografie drukowane. Pod hasłem #dotknijemocji markę promuje blogerka lifestylowa Magdalena Mirkowicz - My Pink Plum. Za realizację akcji odpowiadają agencje Dfusion Communication i FFW Communication.
Kampania #dotknijemocji ma na celu pokazanie wartości emocjonalnej fotografii drukowanych. Aktywności w ramach akcji potrwają do końca roku. Kampania ma zainspirować młodszych użytkowników, by wykorzystywali nowe technologie do podtrzymywania tradycji i wzmacniania więzi z bliskimi.
Kampania skupia się na działaniach w digitalu oraz public relations. Jednym z elementów kampanii jest współpraca z influencerami. Markę promuje m.in. blogerka lifestylowa Magdalena Mirkowicz, prowadząca bloga My Pink Plum.
Za realizację kampanii odpowiedzialne są dwie agencje współpracujące z Canon Polska – Dfusion Communication i FFW Communication,
Dołącz do dyskusji: Canon promuje z influencerami drukowane fotografie hasłem #dotknijemocji