Cannes Lions: przyznano Promo i Direct Lions (wideo)
W poniedziałek na 55. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy CannesLions Grand Prix w kategorii Promo przypadł agencji BBDO Nowy Jork,a w kategorii Direct JWT India, Mumbai.
W sumie w kategorii Promo przyznano 49 Lwów. Grand Prix poszedłdo BBDO Nowego Jorku, USA za kampanię "Voyeur Integrated Campaign"dla HBO. Przyznano też 17 złotych Lwów, 13 srebrnych i 18brązowych.
W kategorii Direct Grand Prix powędrował do JWT India, Mumbai,za kampanię społeczną "Lead India", na łamach dziennika The Timesof India. W tej kategorii przyznano w sumie 7 złotych, 13 srebrnychi 17 brązowych Lwów.
Direct Agency of the Year została agencja Shackleton z Madrytu.
Cannes Lions potrwają do 21 czerwca.
Dołącz do dyskusji: Cannes Lions: przyznano Promo i Direct Lions (wideo)