Cannes Lions: Press, Design i Cyber rozdane. Polacy bez nagród
Grand Prix w kategorii reklamy prasowej przypadł agencji DDB SouthAfrica za serię reklam baterii Energizer (Paint, Pants, Park iSpit). W żadnej z trzech honorowanych wczoraj kategorii Polacy niezdobyli nagrody.
W sumie w kategorii Press rozdano 9 złotych, 29 srebrnych i 54brązowe Lwy. W tej kategorii nominowane były trzy polskie praceagencji Saatchi & Saatchi za kampanię Ariela.
Przyznane pierwszy raz w historii Grand Prix w kategorii Designprzypadło agencji Turner Duckworth: London and San Francisco zasystem identyfikacji wizualnej Coca-Coli. Przyznano również 12złotych, 13 srebrnych i 13 brązowych Lwów. W tej kategorii nashortliście nie znalazła się żadna polska praca.
Cyber Lions podzielono na trzy Grand Prix. W kategorii Websiteand Interactive Campaigns nagrodę otrzymał Projector Tokyo za pracę"Uniqlo's" firmy Uniqlock. W kategorii Online Advertising -Mediafront Oslo za pracę "Sol Comments" dla Scandanavian Online, aw kategorii Viral Advertising 42 Entertainment Pasadena (USA) za"Year Zero" dla muzyka Trenta Reznora z NIN. W sumie w Cyber Lionsrozdano 14 złotych, 27 srebrnych i 38 brązowych Lwów. Nashortliście Cyber były dwie polskie prace.
Interactive Agency of the Year została Lean Mean FightingMachine z Londynu.
Wśród młodych kreatywnych w kategorii Print wygrali Holendrzy, aw Cyber Brazylijczycy.
Dołącz do dyskusji: Cannes Lions: Press, Design i Cyber rozdane. Polacy bez nagród