Cannes Lions: Polacy zgłosili mniej prac
Prawie 50 prac mniej zgłosiły polskie agencje na 55. MiędzynarodowyFestiwal Reklamowy Cannes Lions.
Polskie agencje zgłosiły w tym roku 124 prace, czyli o 49 mniejniż przed rokiem.
Zgłoszono prace w natępujących kategoriach: Outdoor Lions (32),Press Lions (31), Cyber Lions (17), Media Lions (15), Film Lions(14), Radio Lions (6), Promo Lions (6), Design Lions (2), DirectLions (1).
Do jury konkursów zaproszono w tym roku trzech Polaków. AnnaLubowska, managing director CEO mediaedge:cia CEE zostałazaproszona do udziału w pracach jury konkursu Media. PrzemysławWojak, dyrektor kreatywny Tequila\Polska - do jury Direct, aMikołaj Dąbski, pełniący funkcję dyrektora kreatywnego Hypermediado prac w jury Cyber.
Cannes Lions 2008 trwa w dniach 15-21 czerwca.
Dołącz do dyskusji: Cannes Lions: Polacy zgłosili mniej prac