SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pakiet sportowy Canal+ taniej i bez Viaplay

Platforma cyfrowa Canal+ obniżyła z 75 do 60 zł cenę pakietu Entry+Sport z Canal+ Sport, Eleven Sports i Polsat Sport Premium. W paczce nie ma jednak wycofującego się z Polski serwisu Viaplay. Rzecznik prasowy Canal+ Polska wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że to promocja, która potrwa kilka dni.

Jeszcze w środę Entry+Sport kosztował 75 zł i obejmował dostęp do rozszerzonego pakietu Medium Viaplay.

-  W ramach pakietu Medium zobaczysz wszystkie mecze Bundesligi, Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji Europy UEFA, a także dodatkowy prezent, czyli wszystkie mecze English Premier League i wybrane gale KSW na żywo. A jeśli lubisz też filmy, czekają na Ciebie międzynarodowe hity, nagradzane seriale oryginalne Viaplay i wysokiej jakości treści dla dzieci - informował na stronie internetowej Canal+ Polska.

Opcja Viaplay Medium, wykupiona bezpośrednio w Viaplay, nie obejmuje Premier League, gal KSW i Formuły 1. W przypadku pakietu Entry+Sport od Canal+ była pozbawiona tylko Formuły 1.  

Promocyjna cena do 30 października

Niższa cena pakietu Entry+Sport nie będzie długo obowiązywała. - To czasowa promocja (do 30.10). Viaplay nadal można kupić w opcji dodatkowej - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. Podobna promocja obowiązywała również przed miesiącem, ale wtedy obejmowała Viaplay.

Obecnie dzięki dostępnym w Entry+Sport stacjom Canal+ Sport, Eleven Sports i Polsat Sport Premium paczka pozwala na oglądanie wybranych meczów Premier League, wszystkich spotkań PKO BP Ekstraklasy, La Ligi, Serie A, Ligue 1 i Ligi Mistrzów. Umowa w ramach tej oferty obowiązuje przez 24 miesiące. Tymczasem Viaplay przygotowuje się do opuszczenia polskiego rynku. Z nieoficjalnych informacji Sportowych Faktów WP wynika, że może to nastąpić jeszcze w tym roku.

Kiedy Viaplay wycofa się z Polski?

W ostatnich miesiącach Viaplay zmniejszył zatrudnienie o ponad 30 proc. Firma przełożyła o ponad miesiąc publikację wyników finansowych za III kwartał 2023 roku. Tłumaczy to rozmowami dotyczącymi dokapitalizowania oraz sprzedaży części aktywów. W negocjacjach uczestniczą także akcjonariusze Viaplay. 12,01 proc. udziałów w skandynawskim serwisie streamingowym ma Grupa Canal+.

Choć w II kwartale przychody Viaplay były o 16 proc. większe niż przed rokiem (4,6 mld koron szwedzkich), to firma odnotowała 6,5 mld straty operacyjnej i 5,9 mld straty netto. Poza Skandynawią liczba subskrybentów platformy w ciągu ostatniego kwartału zmniejszyła się z 2,9 mln do 2,56 mln, choć nad Wisłą nieco się zwiększyła. Na początku roku nad Wisłą było ich 1,2 mln.

W lipcu firma zdradziła nową strategię Viaplay Group. - Skupimy się na rynkach skandynawskich z nowym modelem operacyjnym, odpowiednim doborze treści, na rozwoju działalności w Holandii, która wkrótce osiągnie zyskowność oraz na sprzedaży naszych treści na rynkach zagranicznych poprzez Viaplay Select - podała. Platforma zapowiedziała zakończenie działalności w krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia). W Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Wielkiej Brytanii możliwe jest ograniczenie działalności, sprzedaż całego biznesu, wycofanie się lub znalezienie partnera.

Dołącz do dyskusji: Pakiet sportowy Canal+ taniej i bez Viaplay

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ponyo
jak to dobrze, że piłka jest w internecie za darmo
odpowiedź
User
fgh
jak to dobrze, że piłka jest w internecie za darmo
No nie za darmo bo przecież oglądasz reklamy na boisku i na koszulkach więc tak naprawdę mają z Ciebie zysk i jesteś moralnie zwolniony z dalszych opłat.
odpowiedź