Canal+ na 25. urodziny z kampanią w konwencji filmu sensacyjnego i specjalnymi promocjami (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Canal+, która została przygotowana z okazji ćwierćwiecza stacji na rynku. Akcję przygotowały Havas Warsaw i Havas Media. Z tej okazji przygotowano także urodzinowe oferty obejmujące m.in. rabat na usługi telewizyjne do końca roku i promocje VOD.
Spoty „25. urodziny Canal+” zostały przygotowane w konwencji filmu sensacyjnego, a jego bohaterowie to znana już z poprzednich kampanii marki banda rabusiów. Akcja rozpoczyna się w chwili obrabowania banku przez grupę, która ucieka ze swoim łupem. Pędzące ulicami miasta auto zatrzymuje patrol policji. Przerażeni bohaterowie niezgrabnie tłumaczą policji, że śpieszą się na urodziny Canal+.
Działania reklamowe obejmą swoim zasięgiem telewizję, gdzie zostaną wyemitowane spoty (15 i 30 sekund). Ponadto, kampania pojawi się na outdoorze, w radiu oraz punktach sprzedaży platformy Canal+. Zaplanowane zostały również działania w digitalu.
Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw, a za planowanie i zakup mediów Havas Media.
Promocja na 25. urodziny Canal+
W ramach urodzinowych ofert klienci zawierający nowe umowy na pakiety telewizyjne otrzymają rabat w wysokości 25 proc. od ceny abonamentu w każdym miesiącu do końca tego roku. Urodzinowy rabat obejmuje wszystkie dostępne aktualnie pakiety telewizyjne, w tym również oferty łączone Canal+ i Netflix. Canal+ zadbał także o abonentów, którzy chcą skorzystać z promocyjnych ofert. Jedną z propozycji jest możliwość obejrzenia jednego filmu VOD w każdy weekend tylko za 1 zł. Wraz z trwaniem kampanii Canał+ będzie udostępniał dodatkowe, promocyjne oferty i usługi. Urodzinowe oferty z rabatem do końca roku są dostępne również dla klientów przedłużających umowy.
Za oficjalny start telewizji Canal+ w Polsce uznaje się 21 marca 1995 roku, kiedy wyemitowano pierwszy program z biura przy ulicy Kawalerii 5 w Warszawie. Wcześniej (od 2 grudnia 1994 roku) programy były emitowane z Paryża za pośrednictwem satelity Eutelsat 2F3.
Operator Platformy Canal+ od kwietnia 2017 do końca 2018 roku zanotował 3,78 mld zł wpływów sprzedażowych i 195,2 mln zł zysku netto, wobec 3,69 mld zł przychodów i 152,8 mln zł zysku we wcześniejszych 21 miesiącach.
Dołącz do dyskusji: Canal+ na 25. urodziny z kampanią w konwencji filmu sensacyjnego i specjalnymi promocjami (wideo)
prawda, spoty żenujące