Camelleon wyda magazyn o produktach luksusowych
Na początku listopada br. wydawnictwo Camelleon wprowadzi na rynekpółrocznik poświęcony produktom luksusowym. Na razie wydawca nieujawnia jego tytułu.
W magazynie znajdą się treści redakcyjne dotyczące m.in. mody,designu czy sposobu konsumpcji dóbr ekskluzywnych. Pozostała cześćpisma będzie miała formę katalogu prezentującego produkty luksusoweróżnych firm.
Tytuł adresowany ma być do osób o wysokich dochodach i ludziaspirujących do tej grupy. Wydawnictwo nie ujawnia na razie jegoceny, nakładu i formy dystrybucji. Wydawcą półrocznika jestElżbieta Orbach, współzałożycielka Camelleona. Na razie niepowołano redaktora naczelnego projektu.
W przyszłym roku wydawnictwo planuje wprowadzić na rynek takżelifestylowy dwumiesięcznik dla mężczyzn. Spółka prowadzi równieżrozmowy z zewnętrznym partnerem na temat wydawania kwartalnika dlawłaścicieli hotelów i restauratorów.
W tej chwili w portfolio Camelleona znajdują się: miesięcznik"Speed" poświęcony ekstremalnym sportom motorowym uprawianym wterenie i kwartalnik dla rodziców trendsetterów "Marmolade".
Dołącz do dyskusji: Camelleon wyda magazyn o produktach luksusowych