BZ WBK reklamuje tani leasing samochodowy dla biznesu
Bank Zachodni WBK SA rozpoczął sześciotygodniową kampanię reklamującą promocyjną ofertę leasingu samochodowego dla przedsiębiorców
Promocja zaplanowana do połowy kwietnia polega na tym, że od pierwszej raty lesingowej w zależności od wartości samochodu bank odejmuje do 5 tys. zł brutto.
Reklamuje to kampania pod hasłem "Leasing tańszy od innych", która ma miejsce na nośnikach reklamy zewnętrznej (289 billboardów w kilkunastu największych miastach kraju) i w prasie (reklamy w "Gazecie Wyborczej", "Rzeczpospolitej", "Newsweeku", we "Wprost" i w "Auto Moto i Sport" - dodatkowo dla 500 pierwszych klientów, którzy skorzystają z promocji leasingu, przewidziano bezpłatną półroczną prenumeratę tego magazynu) oraz w internecie (w portalach: Gazeta.pl, Wp.pl - Motoryzacja, Giełda samochodowa, Expander, Onet.pl - Biznes Linia, Pakiet - Top MSP, WP-Linia Biznes oraz mailing w 02).
Kreację kampanii przygotowała poznańska agencja GPD, która pracuje dla BZ WBK od kwietnia ub.r. (umowę przedłużono na ten rok), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska (z nim również umowa została przedłużona na ten rok).
BZ WBK w ramach programu o nazwie "Autostrada" oferuje przedsiębiorcom ofertę leasingu nowych samochodów osobowych i ciężarowych wszystkich marek o wartości od 20 do 185 tys. zł brutto (umowy leasingowe w złotówkach i euro zawierane są na 2-4 lata).
Dołącz do dyskusji: BZ WBK reklamuje tani leasing samochodowy dla biznesu