Butcher's hasłem "Brytyjski z natury" reklamuje karmę dla zwierząt (wideo)
Firma Butcher's Pet Care rozpoczęła kampanię promującą karmę dla zwierząt działaniami pod hasłem "Brytyjski z natury". Przygotowały ją agencje Spark Foundry, Performics i Just.
Kampania prowadzona jest w cyfrowych kanałach komunikacji, w tym głównie serwisach Youtube i Facebook. Wspierana jest również działaniami programatikowymi i precyzyjnym targetowaniem w największych portalach.
Krótkie spoty wideo podkreślają tradycję marki Butcher’s, która z małego rodzinnego przedsiębiorstwa, stała się firmą o zasięgu międzynarodowym.
Kampania obejmuje również launch produktu Butcher’s Denatal Care, czyli dentystycznych przysmaków dla psów.
Za strategię, planowanie oraz zakup mediów odpowiada agencja Spark Foundry. Działaniami paid social na Facebooku zajmuje się Performics, To pierwsza wspólna kampania zrealizowana dla marki Butcher’s. Za kreację i produkcję spotów odpowiada agencja Just.
Dołącz do dyskusji: Butcher's hasłem "Brytyjski z natury" reklamuje karmę dla zwierząt (wideo)