Burda z przedłużoną licencją na wydawanie polskiej edycji „Glamour”
Condé Nast przedłużyła licencję spółce Burda International Polska na wydawanie magazynu młodych kobiet „Glamour”. Licencja obejmuje kilka następnych lat, lecz konkretny czas jej obowiązywania objęty jest klauzulą poufności.
Burda zapowiada, że dłuższy okres wydawania „Glamour” pozwoli kontynuować rozwój tej marki w Polsce oraz poszerzać ofertę dla klientów reklamowych o nowe zintegrowane produkty w ramach: magazynu, mediów społecznościowych, strony internetowej, ecommerce oraz wydarzeń specjalnych.
- Bardzo się cieszę, że nasza współpraca biznesowa zostanie przedłużona o kolejne lata. Nasza wizja rozwoju „Glamour” na polskim rynku, silna obecność w princie i w digitalu oraz profesjonalny zespół redakcyjny to gwarancja wysokiej jakości treści i dotarcia zarówno dla naszych reklamodawców jak i czytelników - mówi Alexander Sorg, szef Burda International Poland.
Magazyn „Glamour” pojawił się w Polsce w 2003 roku. Wydawany był wówczas przez Gruner&Jahr i stanowił szóstą lokalną edycją pisma. W 2013 roku wydawnictwo zostało przejęte przez Burdę.
Z danych ZKDP wynika, że w październiku 2017 roku „Glamour” notował średnią sprzedaż ogółem wynoszącą 55 094 egz.
Dołącz do dyskusji: Burda z przedłużoną licencją na wydawanie polskiej edycji „Glamour”