Burda przejmuje wydawnictwo Sanoma Hearst w Rumunii
Grupa Burda International kupiła 100 proc. udziałów w wydawnictwie Sanoma Hearst, działającym w Rumunii. Dzięki transakcji portfolio spółki w tym kraju powiększy się do 35 tytułów prasowych i 40 serwisów internetowych.
Do obecnego portfolio Burda Romania obejmującego takie marki wydawnicze jak “Practic in bucutarie”, “Casa Lux”, “Ioana” i “Gradina mea de vis” dołączą takie międzynarodowe magazyny jak “Harper’s Bazaar”, “Cosmopolitan”, “Marie Claire”, “Esquire”, “Men’s Health”, “Auto Motor and Sport” oraz “National Geographic”.
- Odziedziczyliśmy marki o silnej i ugruntowanej pozycji w Rumunii. Tworzymy nowoczesne wydawnictwo, które będzie w stanie wykorzystać szanse na rynku mediów print i digital w nadchodzących latach - mówi Fabrizio D’Angelo, CEO Burda International.
Transakcję musi jeszcze zatwierdzić lokalny urząd antymonopolowy.
Przypomnijmy, że Burda International dokonała ostatnio dużego przejęcia również w Polsce. Lada moment na zostać sfinalizowana transakcja zakupu przez nią wydawnictwa G+J Polska (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Burda przejmuje wydawnictwo Sanoma Hearst w Rumunii