Buntownicy w kampanii Converse'a
Converse obchodzi stulecia istnienia. Pod hasłem "Connectivity"rusza globalna kampania wizerunkowa, która pojawi się w mediach podkoniec lutego.
W swojej najnowszej kampanii Converse pokazuje osoby, które naprzestrzeni stu lat nosiły produkty tej marki m.in : James Dean,Common, M.I.A, Sid Vicious, Billie Joe Armstrong, Dwyane Wade,Hunter S. Thompson czy Joan Jett.
Działania promocyjne związane z kampanią "Connvectivity" naterenie Polski obejmą prasę, internet oraz materiały POS w siecisklepów sprzedających produkty marki Converse.
Kampania potrwa do wakacji. Najmocniejsze uderzenie będzie miaław marcu i kwietniu.
Koncepcję kreacji przygotowała agencja Anomaly z Nowego Jorku, azrealizowała ją holenderska agencja Staat z Amsterdamu.
Zakupem mediów zajął się AmerSport we współpracy z domemmediowym Pro Media House.
Dołącz do dyskusji: Buntownicy w kampanii Converse'a