SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Buntownicy w kampanii Converse'a

Converse obchodzi stulecia istnienia. Pod hasłem "Connectivity"rusza globalna kampania wizerunkowa, która pojawi się w mediach podkoniec lutego.

W swojej najnowszej kampanii Converse pokazuje osoby, które naprzestrzeni stu lat nosiły produkty tej marki m.in : James Dean,Common, M.I.A, Sid Vicious, Billie Joe Armstrong, Dwyane Wade,Hunter S. Thompson czy Joan Jett.

Działania promocyjne związane z kampanią "Connvectivity" naterenie Polski obejmą prasę, internet oraz materiały POS w siecisklepów sprzedających produkty marki Converse.

Kampania potrwa do wakacji. Najmocniejsze uderzenie będzie miaław marcu i kwietniu.

Koncepcję kreacji przygotowała agencja Anomaly z Nowego Jorku, azrealizowała ją holenderska agencja Staat z Amsterdamu.

Zakupem mediów zajął się AmerSport we współpracy z domemmediowym Pro Media House.

Dołącz do dyskusji: Buntownicy w kampanii Converse'a

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl