Budżet medialny HP dla Omnicom
Holding reklamowy Omnicom Media Group wygrał przetarg na globalneplanowanie i zakup mediów dla firmy Hewlett-Packard.
W przetargu na warty 1 miliard dolarów budżet medialny Omnicompokonał domy mediowe Mediaedge:cia (należący do WPP Group) orazZenithOptimedia (Publicis Groupe), który obsługiwał w tym zakresieHP od 2004 roku.
Budżet obejmuje planowanie i zakup mediów dla czterech oddziałówHP: Corporate, Personal Systems Group, Image and Printing Grouporaz Technology Solutions Group.
Poza tym, również w wyniku przetargu, producent komputerówwybrał kilka należących do Omnicom firm reklamowych (według źródełsą to Rapp Collins, OMG oraz Goodby, Silverstein & Partners) doobsługi globalnych działań marketingowych oddziału TechnologySolutions Group.
To kolejny sukces dla holdingu Omnicom Media Group, który wubiegłym roku zdobył budżety takich firm jak Renault-Nissan, Visa,Intel, Time Warner Cable i Levi's.
źródło: AdAge.com
Dołącz do dyskusji: Budżet medialny HP dla Omnicom