Budyń Dr. Oetkera na Euro
Agencja Albedo Marketing po wygranym przetargu rozpoczynarealizację działań tradowych dla nowego produktu Dr. Oetkera zkategorii deserów gotowych, budyniu w łaty Paula. Celem promocjijest efektywne wprowadzenie nowego produktu do kanału tradycyjnegopoprzez handlowców dystrybutorów.
Kreacja nawiązując do nadchodzących Mistrzostw Europy w piłcenożnej, równocześnie podkreśla charakterystyczne dla produktuwaniliowo-czekoladowe łaty.
Głównymi wygranymi w promocjach dla dystrybutorów i handlowców sąwyjazdy na Euro 2008 na mecz Polska-Niemcy.
Działania tradowe są to kolejne działania wspierające markęPaula. Dotychczas były to aktywności marketingowe skierowanebezpośrednio do konsumentów: kampania telewizyjna, strona www,zestawy promocyjne, materiały POS oraz sampling.
Dołącz do dyskusji: Budyń Dr. Oetkera na Euro