Budweiser przekierowuje część budżetu marketingowego na walkę z koronawirusem
Producent piwa Budweiser przeznaczy 5 milionów dolarów swojego budżetu na wsparcie walki z koronawirusem w Stanach Zjednoczonych. Anheuser-Busch przekierowała te środki z budżetu na sport i rozrywkę.
Międzynarodowy koncern browarniczy Anheuser-Busch, do którego należy Budweiser, aktywnie włączył się w walkę z koronawirusem w Stanach Zjednoczonych. Browar będzie produkować w swoich zakładach środki do higieny rąk, a swoją sieć logistyczną wykorzysta do ich dystrybucji.
Budweiser wspiera walkę z koronawirusem
Ponadto 5 milionów dolarów z budżetu na sponsoring sportowy trafi do organizacji non-profit, które pomagają w walce z koronawirusem. Właściciel Budweisera będzie wspierał Amerykański Czerwony Krzyż, który na nieużywanych obecnie stadionach sportowych prowadzi akcje krwiodawstwa.
- Covid-19 zmienił sposób naszego życia, ale nie zmienił priorytetów firmy Anheuser-Busch i naszych zobowiązań jako pracodawcy, partnera biznesowego i obywateli - powiedział cytowany w komunikacie Michel Doukeris, dyrektor generalny Anheuser-Busch USA.
Anheuser-Busch przygotował także specjalny spot, w którym dziękuje wszytskim Amerykanom zaangażowanym w walkę z koronawirusem.
Dołącz do dyskusji: Budweiser przekierowuje część budżetu marketingowego na walkę z koronawirusem