SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Budweiser przekierowuje część budżetu marketingowego na walkę z koronawirusem

Producent piwa Budweiser przeznaczy 5 milionów dolarów swojego budżetu na wsparcie walki z koronawirusem w Stanach Zjednoczonych. Anheuser-Busch przekierowała te środki z budżetu na sport i rozrywkę.

Międzynarodowy koncern browarniczy Anheuser-Busch, do którego należy Budweiser, aktywnie włączył się w walkę z koronawirusem w Stanach Zjednoczonych. Browar będzie produkować w swoich zakładach środki do higieny rąk, a swoją sieć logistyczną wykorzysta do ich dystrybucji.

Budweiser wspiera walkę z koronawirusem

Ponadto 5 milionów dolarów z budżetu na sponsoring sportowy trafi do organizacji non-profit, które pomagają w walce z koronawirusem. Właściciel Budweisera będzie wspierał Amerykański Czerwony Krzyż, który na nieużywanych obecnie stadionach sportowych prowadzi akcje krwiodawstwa.  

- Covid-19 zmienił sposób naszego życia, ale nie zmienił priorytetów firmy Anheuser-Busch i naszych zobowiązań jako pracodawcy, partnera biznesowego i obywateli - powiedział cytowany w komunikacie Michel Doukeris, dyrektor generalny Anheuser-Busch USA.

Anheuser-Busch przygotował także specjalny spot, w którym dziękuje wszytskim Amerykanom zaangażowanym w walkę z koronawirusem.

Dołącz do dyskusji: Budweiser przekierowuje część budżetu marketingowego na walkę z koronawirusem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl