Buddha Drink - pierwszy napój alkoholowy od FoodCare’u
FoodCare wprowadza do sprzedaży Buddha Drink, pierwszy napój alkoholowy w swojej ofercie. Jest on dostępny w szklanej butelce o pojemności 200 ml.
Buddha Drink to napój alkoholowy z segmentu tzw. gotowych drinków (Ready to Drink). Zawiera 7 proc. alkoholu i ma smak egzotycznych owoców pitahaya, taki sam jak czarne Frugo. Zresztą to sukces czarnego Frugo, najpopularniejszej wersji smakowej tego napoju, nakłonił FoodCare do wprowadzenia na rynek Buddha Drinku.
- Wydatki na drinki z segmentu Ready to Drink rosną w Polsce szybciej niż na jakiekolwiek inne alkohole. Trend ten będzie się utrzymywał dzięki coraz liczniejszym i popularniejszym klubom, w których młodzi ludzie spędzają wolny czas - przekonuje Wiesław Włodarski, prezes FoodCare’u. - Liczę, że do końca br. sprzedamy 10 mln butelek Buddha Drinka, zaś w perspektywie trzech lat rozbudowując portfolio będziemy liderem tej kategorii - deklaruje.
Buddha Drink jest dostępny w szklanej butelce o pojemności 200 ml w rekomendowanej cenie detalicznej 5,99 zł.
Dołącz do dyskusji: Buddha Drink - pierwszy napój alkoholowy od FoodCare’u