BTL Point Group dla marki Camel
Agencja marketing services BTL Point Group przygotowała akcję promocyjną dla Sarantis Polska – tym razem dla marki kosmetyków do obuwia Camel
Akcja rozpoczęła się 5 marca b.r. i trwać będzie dwa weekendy promocyjne.
Nietuzinkowy mechanizm akcji zakłada pojawienie się pucybutów w wybranych sklepach sieci Carrefour Pucybuci w specjalnych stoiskach promocyjnych rozlokowanych w pobliżu półek z produktami Camel będą czyścić obuwie klientów, prezentując jednocześnie kosmetyki do obuwia marki Camel.
Na potrzeby akcji wyprodukowano specjalne komplety mebli drewnianych, składające się z krzesła i podnóżka oraz eleganckie, tradycyjne stroje dla pucybutów.
Camel to marka wysokiej jakości produktów do pielęgnacji obuwia. W swoim asortymencie posiada pasty, kremy nabłyszczające, środki w sprayu oraz akcesoria do przechowywania i konserwacji obuwia.
Dołącz do dyskusji: BTL Point Group dla marki Camel