Brytyjskie sklepy tracą klientów na rzecz internetu
Niezadowolenie z wizyt w tradycyjnych sklepach kieruje brytyjskichklientów do internetu.
Blisko połowa z 1000 dorosłych mieszkańców Wielkiej Brytaniiuczestniczących w badaniu przeprowadzonym przez firmę Accenturestwierdziła, że w sklepach, w których chciała zrobić zakupy,brakowało pożądanego przez nich towaru - informuje na swojejstronie internetowej eMarketer.
Ponadto 56 procent badanych było niezadowolonych z faktu, żeczęsto spotykało się z przypadkami braku wystarczającej liczbydostępnych kas sklepowych przy kupowaniu produktów.
Wobec tego tacy niezadowoleni klienci wolą kupować towar przezinternet. 44 procent ogółu respondentów preferuje robienie zakupóww sieci, a w przypadku badanych mężczyzn wskaźnik ten wyniósł 56procent.
Z badania firmy Accenture wynika również, że 2/3 respondentówprzed dokonaniem zakupu w tradycyjnym sklepie, szuka informacji natemat danego produktu w internecie.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Brytyjskie sklepy tracą klientów na rzecz internetu