Brytyjczycy obniżają wydatki na prasę i telewizję
Z powodu kryzysu prawie 1/4 brytyjskich konsumentów planuje zmniejszyć swoje wydatki na prenumeratę gazet codziennych i czasopism.
Niemal co piąty mieszkaniec Wielkiej Brytanii zamierza także obniżyć nakłady na płatną telewizję - wynika z badania przeprowadzonego przez agencję YouGov na zlecenie firmy Callcredit Marketing Solutions.
18 proc. z grupy 2,5 tysiąca respondentów stwierdziło również, że zastanawia się nad całkowitą rezygnacją z płatnych usług telewizyjnych operatorów, takich jak BSkyB i Virgin Media.
Z kolei ponad 80 proc. badanych postrzega oparte na zasadach subskrypcyjnych usługi jako luksus, z którego można choćby w części zrezygnować, a nie jako rzecz, bez której nie można się obejść.
Dołącz do dyskusji: Brytyjczycy obniżają wydatki na prasę i telewizję