Brian Scott podróżuje w czasie w reklamach sklepów Sizeer
Ruszyła kolejna kampania reklamowa sieci sklepów odzieżowych Sizeer z udziałem dziennikarza Briana Scotta. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Respect Your Shoes”, firma Marketing Investment Group przygotowała razem z Papaya Films.
Nowe reklamy pokazują, jak Brian Scott podróżuje w czasie do lat, w których powstawały jedne z najbardziej kultowych sneakerów wszech czasów. W czterech spotach będą prezentowane historie czterech różnych modeli butów. Akcja jest skierowana głównie do osób w wieku 15-25 lat.
To druga duża kampania sieci Sizeer z udziałem Briana Scotta. W poprzedniej, rozpoczętej wiosną ub.r., dziennikarz wcielił się w rolę pastora.
Nowa akcja reklamowa zaczęła się 1 lutego i potrwa do 15 czerwca. Będzie prowadzona nie tylko w Polsce, lecz także w Niemczech, Czechach, ma Słowacji i Litwie. Obejmuje internet (m.in. social media), kina (Cinema City, Multikino i Helios) oraz same sklepy Sizeer.
Za kreację kampanii odpowiada departament marketingu Marketing Investment Group, do której należy sieć Sizeer. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Papaya Films.
Dołącz do dyskusji: Brian Scott podróżuje w czasie w reklamach sklepów Sizeer