Brawo Orange, brawo MTV, brawo Wrzuta!
Serce roście, patrząc na te czasy. Oto Orange POP prowadzi wdzięczną, pomysłową i niebywale synergiczną kampanię swojej marki (i nowej promocji 'Liczy się tylko ostatnia'), wykorzystując najlepsze cechy tradycyjnych i nowych mediów - pisze w swoim blogu Agnieszka Galas.
Promocja cenowa „Liczy się tylko ostatnia” reklamowana jest przez spoty wyjaśniające jej zasady (przekaz: płacisz tylko za ostatnią minutę, a rozmawiasz ile tylko dusza zapragnie). Jednocześnie wszyscy chętni płci dowolnej zachęcani są do wzięcia udziału w castingu na odtwórców ról głównych i drugoplanowych w _filmie_ (reklamowym): wystarczy nagrać się telefonem komórkowym lub, jak kto woli, bardziej profesjonalnie, a efekt umieścić w Internecie w postaci filmu (konkurs główny) lub pliku audio (konkurs towarzyszący na ścieżkę dźwiękową do reklamy pod patronatem MTV).
Mechanika jest następująca: ATL gra na serwis internetowy, serwis internetowy gra na produkt Orange’a, a wszystkim przygrywa MTV, realizując partnerski konkurs. Najlepsze w tym wszystkim jest zaś to, że wspomnianym serwisem internetowym jest Wrzuta.pl – polski YouTube, należący do o2.pl.
Cały tekst dostępny tylko na blogu Agnieszki Galas - zapraszamy (kliknij).
Agnieszka Galas
Dyrektor w Matrix.pl, pion Nowych Mediów i Technologii. Poza tym dziennikarka, copywriterka, finalistka Cannes Lions i nie tylko, związana z mediami od 1992 roku.
Dołącz do dyskusji: Brawo Orange, brawo MTV, brawo Wrzuta!