SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Brawo Orange, brawo MTV, brawo Wrzuta!

Serce roście, patrząc na te czasy. Oto Orange POP prowadzi wdzięczną, pomysłową i niebywale synergiczną kampanię swojej marki (i nowej promocji 'Liczy się tylko ostatnia'), wykorzystując najlepsze cechy tradycyjnych i nowych mediów - pisze w swoim blogu Agnieszka Galas.

Promocja cenowa „Liczy się tylko ostatnia” reklamowana jest przez spoty wyjaśniające jej zasady (przekaz: płacisz tylko za ostatnią minutę, a rozmawiasz ile tylko dusza zapragnie). Jednocześnie wszyscy chętni płci dowolnej zachęcani są do wzięcia udziału w castingu na odtwórców ról głównych i drugoplanowych w _filmie_ (reklamowym): wystarczy nagrać się telefonem komórkowym lub, jak kto woli, bardziej profesjonalnie, a efekt umieścić w Internecie w postaci filmu (konkurs główny) lub pliku audio (konkurs towarzyszący na ścieżkę dźwiękową do reklamy pod patronatem MTV).

Mechanika jest następująca: ATL gra na serwis internetowy, serwis internetowy gra na produkt Orange’a, a wszystkim przygrywa MTV, realizując partnerski konkurs. Najlepsze w tym wszystkim jest zaś to, że wspomnianym serwisem internetowym jest Wrzuta.pl – polski YouTube, należący do o2.pl.

Cały tekst dostępny tylko na blogu Agnieszki Galas - zapraszamy (kliknij).


Agnieszka Galas
 
Dyrektor w Matrix.pl, pion Nowych Mediów i Technologii. Poza tym dziennikarka, copywriterka, finalistka Cannes Lions i nie tylko, związana z mediami od 1992 roku.

Dołącz do dyskusji: Brawo Orange, brawo MTV, brawo Wrzuta!

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl