Brasil po wygranym przetargu przejął od Red8 obsługę reklamową Link4
Agencja reklamowa Brasil wygrała przetarg na obsługę reklamową ubezpieczyciela Link4 (należącego do Grupy PZU). Tym samym marketer zakończył współpracę z agencją Red8 Advertising (Dentsu Aegis Network Polska).
Postępowanie przetargowe trwało miesiąc. Zaproszono do niego cztery agencje: Red8 Advertising, Bardzo, FCB Bridge2Fun oraz Brasil. Zwyciężyła ta ostatnia, która obsługiwała już Link4 w latach 2012-2016.
Od 2016 roku obsługą reklamową Link4 zajmowała Red8 Advertising. To ta agencja stworzyła obecną platformę komunikacyjną marki, bazującą na motywach muzycznych. Twarzą ubezpieczyciela jest piosenkarka Kasia Moś, która w reklamach występuje z zespołem The Chance.
- Bierzemy pod uwagę ponowny angaż Kasi Moś. Piosenkarka jest mocnym assetem naszej marki - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Patrycja Kotecka, dyrektor pionu marketingu Link4.
Link 4 od czterech lat zatrudnia w swoich reklamach Kasię Moś oraz The Chance. Na początku tego roku marketer przedłużył kontrakt z artystką i zespołem.
Link4 z nagrodami za swoje kampanie reklamowe
Kampanie Link4 z udziałem Kasi Moś były wielokrotnie nagradzane na krajowych i międzynarodowych festiwalach reklamowych. W maju tego roku po raz trzeci marka została uhonorowana srebrną Panterą Kantara - nagrodą za najbardziej efektywną kreację marki ubezpieczeniowej. Marka otrzymała w ubiegłym roku także nagrodę branży - Lamparta - za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki ubezpieczeniowej.
Dołącz do dyskusji: Brasil po wygranym przetargu przejął od Red8 obsługę reklamową Link4