SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Brasil po wygranym przetargu przejął od Red8 obsługę reklamową Link4

Agencja reklamowa Brasil wygrała przetarg na obsługę reklamową ubezpieczyciela Link4 (należącego do Grupy PZU). Tym samym marketer zakończył współpracę z agencją Red8 Advertising (Dentsu Aegis Network Polska).

Kasia Moś, fot. LINK 4Kasia Moś, fot. LINK 4

Postępowanie przetargowe trwało miesiąc. Zaproszono do niego cztery agencje: Red8 Advertising, Bardzo, FCB Bridge2Fun oraz Brasil. Zwyciężyła ta ostatnia, która obsługiwała już Link4 w latach 2012-2016.

Od 2016 roku obsługą reklamową Link4 zajmowała Red8 Advertising. To ta agencja stworzyła obecną platformę komunikacyjną marki, bazującą na motywach muzycznych. Twarzą ubezpieczyciela jest piosenkarka Kasia Moś, która w reklamach występuje z zespołem The Chance.

- Bierzemy pod uwagę ponowny angaż Kasi Moś. Piosenkarka jest mocnym assetem naszej marki - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Patrycja Kotecka, dyrektor pionu marketingu Link4.

Link 4 od czterech lat zatrudnia w swoich reklamach Kasię Moś oraz The Chance. Na początku tego roku marketer przedłużył kontrakt z artystką i zespołem.

Link4 z nagrodami za swoje kampanie reklamowe

Kampanie Link4 z udziałem Kasi Moś były wielokrotnie nagradzane na krajowych i międzynarodowych festiwalach reklamowych. W maju tego roku po raz trzeci marka została uhonorowana srebrną Panterą Kantara - nagrodą za najbardziej efektywną kreację marki ubezpieczeniowej. Marka otrzymała w ubiegłym roku także nagrodę branży - Lamparta - za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki ubezpieczeniowej.

Dołącz do dyskusji: Brasil po wygranym przetargu przejął od Red8 obsługę reklamową Link4

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl