BrandTube zajmie się strategią marek na YouTube
Grupa G7 Media uruchomiła agencję BrandTube. Zajmie się ona budowaniem i realizacją strategii obecności marek w kanale YouTube.
Głównym obszarem działań BrandTube jest social video marketing. Spółka zajmuje się kreowaniem użyteczności marek poprzez tworzenie kontekstu, który przyciągnie i zatrzyma konsumenta. Do zadań jakie agencja przed sobą stawia stoi również produkcja contentu video oraz wspieranie kampanii crossmediowych, a także optymalizacja i budowanie zasięgu kanałów brandowych. BrandTube prowadzi rekrutacje twarzy dedykowanych konkretnym markom.
- Dzięki przeprowadzonym badaniom rynku i dobrze skonstruowanemu modelowi biznesowemu, udało nam się stworzyć pakiety contentu video, które są atrakcyjne kosztowo zarówno dla dużych klientów, jak i MiŚP. Zależy nam na udostępnieniu partnerom biznesowym rozwiązań, dzięki którym ich strategie marketingowe będą innowacyjne, przy nieznaczącym zaangażowaniu środków budżetowych - mówi Inez Białobrzeska, prezes BrandTube.
Agencja ma już na swoim koncie kampanie dla firm Logitech i HP. Obecnie realizuje kilka dużych projektów, m.in. rekrutację vlogerek z segmentu beauty dla koncernu kosmetycznego.
BrandTube przygotowuje się do wejścia na rynek słowacki i czeski.
Dołącz do dyskusji: BrandTube zajmie się strategią marek na YouTube