BrandLift wypromuje Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię
Pod hasłem #GZM_MisjaMetropolia agencja BrandLift przeprowadzi kampanię dla Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Będzie budować wiedzę o obszarach kompetencji GZM. W akcję zaangażowano m.in. Radka Kotarskiego.
Agencja BrandLift przygotuje i przeprowadzi kompleksową kampanię dla Górnośląsko-Zagłębowskiej Metropolii. Celem działań jest zbudowanie wiedzy o GZM, tak aby odbiorcy wiedzieli jakie są jej granice i kompetencje oraz jakie korzyści wynikają z nich dla mieszkańców i gości.
W ramach prowadzonej akcji GZM chce pokazać innowacje jakie od lat na tym terenie ułatwiały ludziom życie oraz ludzi, którzy mimo również dziś wspólnie budują rozwiązania, ułatwiające funkcjonowanie. Kampania przez pokazywanie w sposób emocjonalny swoje unikalności ma budować markę Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.
Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia to najmłodsza metropolia w Europie i pierwsza taka instytucja w Polsce. Tworzy ją związek 41 miast i gmin, zlokalizowanych w centralnej części województwa śląskiego. Obszar Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii to ponad 2,5 tys. km2, gdzie obok tradycyjnego przemysłu rozwijają się nowoczesne technologie, związane m.in. z branżą automotive, IT czy medycyną. Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia zamieszkiwana jest przez ok. 2,3 mln mieszkańców.
Celem zaplanowanej kampanii jest przede wszystkim promowanie obszarów i kompetencji GZM. W tym celu w akcję zostają włączeniu vlogerzy i instagramerzy.
GZM będzie też promować Radek Kotarski, który zaprezentuje czym obecnie jest Metropolia, czym była w ujęciu historycznym oraz jakie obecnie niesie korzyści dla mieszkańców. Obok niego GZM promować będą także: Krzysztof „Jankes” Jankowski popularny polski prezenter radiowy i telewizyjny, Jola Szymańska – dziennikarka i YouTuberka, Karol Werner autor bloga „Kołem się toczy”, autorzy kanału „5 sposobów na” czy Filip Nowobilski – Duży w Maluchu.
Kampania zorganizowana jest w formie „challange”. Kolejni twórcy rzucają wyzwanie dla innych zaangażowanych influencerów do pokazania/sprawdzenia atutów GZM zgodnie z ich stylem i prezentowaną tematyką.
– Po raz pierwszy sięgamy po narzędzie, jakim jest influencer marketing, by promować zalety płynące z życia na terenach Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Po kampanii informacyjnej realizowanej za pomocą kanałów tradycyjnych przyszedł czas na bardziej nowoczesne myślenie o marketingu regionu. Wierzymy, że internetowi twórcy są bliżej odbiorców, przez co są wiarygodni. GZM ma wiele do zaoferowania w obszarach edukacji, gospodarki czy transportu. Chcemy burzyć stereotypy i pokazać, że jesteśmy nowoczesnym miejscem do nauki, pracy, życia codzinnego i umiemy o tum nowocześnie opowiadać – Daria Kosmala, dyrektorka departamentu marki i komunikacji GZM.
Dołącz do dyskusji: BrandLift wypromuje Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię