Brand Support uruchomiła agencję social mediową Shake Hands
Agencja reklamowa Brand Support wydzieliła spółkę Shake Hands specjalizującą się w marketingu w mediach społecznościowych. Kieruje nią Szymon Ślipko, wcześniej związany z Brand New Media i Hypermedia Isobar.
Shake Hands zajmuje się tworzeniem i realizowaniem kompleksowych strategii marketingowych w mediach społecznościowych. Agencja przekonuje, że jej działania będą mieć przełożenie na efekty sprzedażowe i rozpoznawalność obsługiwanych marek. Spółka ma pełną niezależność od agencji Brand Support. Formalnie rozpoczęła działalność w styczniu, ale przygotowania do tego trwały od jesieni ub.r.
Dyrektorem zarządzającym Shake Hands został Szymon Ślipko, który poprzednio przez rok zarządzał działem social media w agencji Hypermedia Isobar, a wcześniej przez 2,5 roku był związany z agencją Brand New Media. Ponadto od kilku lat prowadzi szkolenia z zakresu marketingu w mediach społecznościowych.
- Aby pomóc naszym klientom w osiągnięciu celów biznesowych, będziemy wdrażać długofalowe strategie w mediach społecznościowych, zintegrowane z innymi działaniami marketingowymi - zapowiada Ślipko. - Przyszłość marketingu należy do mediów społecznościowych. Bez względu na to, jaką formę przyjmą w przyszłości, będą odgrywać kluczową rolę w budowaniu strategii marketingowych - przekonuje.
W podobny sposób utworzenie Shake Hands uzasadnia Brand Support. - Nowa spółka ma na celu umocnienie struktury zarządczej agencji oraz podkreślenie naszych kompetencji i doświadczenia w zakresie mediów społecznościowych - mówi Aurelia Szokal-Egierd, dyrektor zarządzająca Brand Support.
Dołącz do dyskusji: Brand Support uruchomiła agencję social mediową Shake Hands