Brand New Galaxy tworzy międzynarodowy zespół ds. kluczowych klientów, na czele Adil Khan
Holding marketingowo-technologiczny Brand New Galaxy tworzy global partnership office, międzynarodowy zespół odpowiedzialny za relacje biznesowe z kluczowymi klientami i agencjami partnerskimi, pod kierownictwem Adila Khana (CEO BNG MEA).
Nowy zespół będzie koncentrować się na budowaniu i zacieśnianiu relacji biznesowych i partnerskich z kluczowymi klientami i agencjami partnerskimi BNG, a także na tworzeniu i koordynowaniu globalnej oferty Brand New Galaxy. Zespół ma odgrywać rolę akceleratora tych zmian, który jednocześnie łączy wszystkie obszary aktywności BNG.
Adil Khan na czele nowego zespołu BNG
Global partnership office Brand New Galaxy będzie kierowany przez Adila Khana (CEO BNG MEA). Zespół współtworzą Darko Bosiljčić, dotychczas business operations director MEA oraz Frank Carvalho, pełniący wcześniej funkcję managing director biura BNG w Amsterdamie. Dla Adila Khana, nowego chief client partnera global partnership office, jest to dodatkowe stanowisko. Darko Bosiljčić i Frank Carvalho przejmują stanowiska role global client partners w pełnym wymiarze obowiązków.
- Wraz z otwarciem oddziałów w Dubaju i Amsterdamie, przejęciem content26 w USA i naszym partnerstwem ze Stagwell, doświadczamy gigantycznego przyspieszenie, jeśli chodzi o rozwój naszego globalnego biznesu. Jest to fantastyczna trajektoria, na której znajduje się całe BNG, wymaga jednak silnego i dojrzałego zarządzania prestiżowymi relacjami biznesowymi. To właśnie będzie główny cel nowo powstałego partnerhsip office. Głęboko wierzę, że Adil wraz z Darko i Frankiem doskonale nadają się do wypełnienia tej misji - skomentował Michał Glapiński, chief growth officer w Brand New Galaxy.
Adil Khan, nowy chief client partner w Brand New Galaxy, dodaje: - W miarę jak skalujemy i zarządzamy coraz większą liczbą globalnych klientów, chcemy skupić nasze wieloletnie doświadczenie i różnorodne kompetencje na zapewnieniu im wzrostu. Zarówno Darko, Frank, jak i ja pozostaniemy blisko naszych obecnych klientów, mając jednak bardziej bezpośredni wpływ na oferowanie synergii korzyści wynikającej z globalnej oferty grupy.
Grupa kapitałowa Brand New Galaxy, do której należy kilka agencji marketingowych i technologicznych, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 33 proc. do 80,23 mln zł oraz zysku netto z 4,91 do 7,11 mln zł. Przychody krajowe grupy Brand New Galaxy poszły w górę rok do roku z 21 do 25,02 mln zł, a te z zagranicy - z 39,31 do 55,21 mln zł.
Do grupy Brand New Galaxy należą agencje marketingowe Pathfinder 23, Synthrone, Spacecamp, Voyager, Life on Mars, New Gravity, Man on the Moon i Robonauts Pictures.
Dołącz do dyskusji: Brand New Galaxy tworzy międzynarodowy zespół ds. kluczowych klientów, na czele Adil Khan