Brand&Media OMD zmienia nazwę
Z dniem 1 października 2004 oddział Brand&Media OMD zmienił nazwę na Macroscope OMD
Tak istotny krok został podyktowany planami rozwojowymi tego domu mediowego.
Macroscope będzie oferowało swoim Klientom szersze spojrzenie na rynek mediowy, proces komunikacji oraz skuteczność marketingu.
Macroscope prowadzi szereg własnych projektów badawczych, służących poszerzeniu wiedzy o efektywności mediów i kampanii reklamowych.
I tak, Mediascope to badania zapamiętywania reklam w różnych mediach w zależności od ilości powtórzeń przekazu reklamowego oraz dynamiki skuteczności przekazu w czasie. Kolejnymi projektami, prowadzonymi ad hoc na potrzeby Klientów i konkretnych segmentów rynku, są projekty Brandscope (mapping percepcji marek oraz śledzenie ich zmian pod wpływem komunikacji), Mindscope (określenie perswazyjności poszczególnych kanałów komunikacji) i Lifescope (cykl życia i kontekst konsumpcji produktów). Macroscope będzie stale używał badania Brand Tracking dla oceny skuteczności przeprowadzanych kampanii i weryfikacji post factum założeń strategicznych opartych na opisanych wyżej narzędziach badawczych.
e-pr
Dołącz do dyskusji: Brand&Media OMD zmienia nazwę