Bosman sponsorem Pogoni Szczecin
Nowa kampania reklamowa przebiegająca pod hasłem "Jedno serce, jeden Klub, jeden Bosman"
Od lutego 2004 roku - symbole i duma Szczecina - Browar Bosman i klub piłkarski Pogoń Szczecin związani są umową sponsorską. Bosman stał się sponsorem głównym Klubu. Porozumienie obowiązywać będzie do końca 2004 roku, ale nie wyklucza się możliwości jego przedłużenia. Browar Bosman i Pogoń Szczecin przeprowadzą w tym czasie wiele wspólnych akcji promocyjnych.
Efektem współpracy jest kampania reklamowa przebiegająca pod hasłem "Jedno serce, jeden Klub, jeden Bosman". Podkreśla ona więzi łączące markę Bosman z mieszkańcami regionu, a zwłaszcza kibicami szczecińskiego klubu piłkarskiego. Jej celem jest nie tylko wzmacnianie pozycji Bosmana w regionie zachodniopomorskim. Akcja z pewnością przyczyni się do popularyzacji Klubu i piłki nożnej.
Ton kampanii nadaje 30-sekundowy spot nadawany w szczecińskich rozgłośniach radiowych. Stał się on również ważnym elementem boiskowego rytuału. Emitowany na stadionie Pogoni podczas przerw w meczach za każdym razem mobilizuje tysiące kibiców, a drużynę zagrzewa do boju. Ponadto wokół obiektu, przy bramach, pod zegarem, na planszach za bramkami umieszczono banery reklamowe Bosmana. Logo szczecińskiego browaru znalazło się również na koszulkach piłkarzy. Kampania potrwa do końca czerwca.
Hasło kampanii - "Jedno serce, jeden Klub, jeden Bosman"
Produkcja spotu i branding stadionu - Agencja BrandLine
Zakup mediów - Initiative media
długość spotu - 30"
< Emisja w stacjach radiowych - ABC Szczecin, Plama Szczecin, Radio Szczecin
Dołącz do dyskusji: Bosman sponsorem Pogoni Szczecin