Bosch promuje sprzęty AGD na święta wielkanocne
Bosch (marka należąca do BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) rozpoczęła dwie aktywacje konsumenckie. Promują odkurzacze oraz roboty kuchenne.
W ramach kontynuacji kampanii odkurzaczy pionowych „Zamień tradycyjny na perfekcyjny”, Bosch rozpoczyna ogólnopolską akcję bezprzewodowych serii Athlet, Unlimited i Flexxo. Za ich zakup w terminie od 1 kwietnia do 31 maja br. można otrzymać blender Ergomixx. Modele blenderów są przypisane konkretnym liniom odkurzaczy.
Druga promocja dotyczy robotów kuchennych linii OptiMum. Od 1 kwietnia do 31 maja br. za zakup tych produktów można otrzymać do 500 złotych premii. Wysokość zwrotu zależy od modelu zakupionego sprzętu.
Obie przedświąteczne promocje będą komunikowane w internecie. Materiały promocyjne z informacją o akcji znajdą się w punktach sprzedaży w całej Polsce. Promocję robotów kuchennych dodatkowo wspiera billboard sponsorski w telewizji i placementy produktowe w programie MasterChef Junior.
Plan działań online obu promocji nadzoruje ACR Media House. Za projekt materiałów zewnętrznych odpowiada TStudio. Za dobór stacji i plan mediowy odpowiada OMD.
Dołącz do dyskusji: Bosch promuje sprzęty AGD na święta wielkanocne