Wpadka Borysa Szyca: wpis reklamowy z instrukcją, jak go zamieścić
Przez trzy minuty na fanpejdżu Borysa Szyca można było przeczytać, co popularny aktor powinien tego dnia opublikować w swoich mediach społecznościowych. Choć później treść wpisu została zmieniona, to nadal jej pierwotną wersję można przeczytać.
Poniedziałek, 26 września, godz. 11:25. "Dzień dobry, przypominam że dzisiaj dzisiaj publikacji alrpo. Wrzucamy: 1. Instastories - ten filmik z robienia kawy; 2. Post na walla - zdjecie plus tekst" (pisownia oryginalna - przyp. red.) - to początek wpisu Borysa Szyca na Facebooku. Dalej jest już właściwa treść, która miała się znaleźć w poście. Brzmi tak: "Każdy ma swój sposób, aby dobrze rozpocząć dzień. Ja nie wyobrażam sobie poranka bez dobrej kawy. Gdy jestem w biegu - piję espresso, ale gdy mogę się tą chwilą delektować, to przygotowuje pyszne cappuccino z dobrze spienionym, stworzonym specjalnie do kawy Alpro Barista Owsianym. Dobrego dnia wszystkim!". Do wpisu dołączone jest zdjęcia aktora, który trzyma w dłoni filiżankę, obok widać opakowanie reklamowanego napoju.
Dopiero po trzech minutach (godz. 11:28) aktor edytował post, usuwając z niego to, co miało być instrukcją, ale nie powinno być opublikowane.
Mają rację ci, którzy mówią, że w sieci nic nie ginie. Nadal każdy, kto otworzy post Borysa Szyca o tym, "jak dobrze rozpocząć dzień", może kliknąć "pokaż historię edycji". Wówczas porówna pierwotną treść wpisu z tą, która obecnie się wyświetla na fanpejdżu aktora.
"Tak wygląda autentyczność większości postów sponsorowanych u celebów"
Wielu komentujących nie kryje rozbawienia sytuacją. "Bardziej mi się podobał oryginalny wpis" - pisze Adam. "Kochane Alpro, mogliście pozwolić Borysowi zostawić poprzedni wpis, nie stawiał Waszej marki w złym świetle a był zabawny" - komentuje Wojtek, zwracając się do producenta napojów i żywności tworzonych na bazie roślin.
Sprawę skomentował też Wojtek Kardyś, ekspert od komunikacji internetowej: "Ups, agencja PR w mailu Borysowi zapomniała zaznaczyć dokładny tekst do skopiowania na Facebooku. A na poważnie, tak wygląda autentyczność większości postów sponsorowanych u celebów".
Ups, agencja PR w mailu Borysowi zapomniała zaznaczyć dokładny tekst do skopiowania na FB 😅
— Wojtek Kardys 🇺🇦🇵🇱🇪🇺 (@WojtekKardys) September 26, 2022
A na powaznie, tak wygląda autentyczność większości postów sponsorowanych u celebów 🤷🏼♂️ pic.twitter.com/XRiLLXSsme
Dołącz do dyskusji: Wpadka Borysa Szyca: wpis reklamowy z instrukcją, jak go zamieścić