Boomerang Team wdroży nowy system
Agencja Boomerang Team w najbliższym czasie planuje wdrożenie systemu informatycznego, który ma służyć do zarządzania działaniami field marketingowymi prowadzonymi przez agencję.
Jednocześnie Boomerang Team planuje wprowadzenie do oferty swoich usług działań contact center. Nowoczesny system informatyczny to prawdopodobnie pierwszy tego typu program w Polsce i ma na celu usprawnienie procesu obsługi Klienta przez agencję. W związku z tym projektem do agencji dołączyła nowa osoba Mirosław Dobrzyński, który zajmie się wdrożeniem nowego systemu i rozwojem usługi contact center, który będzie funkcjonował w powiązaniu z systemem informatycznym.
Jak mówi Robert Szulc - Prezes Boomerang Team – „Obecnie jesteśmy w trakcie rozmów z dostawcami rozwiązań Contact Center i w najbliższym czasie wyłonimy firmę, która zostanie zaproszona do końcowej realizacji projektu. Autorski programu do obsługi klienta z poziomu witryny www, będzie zintegrowany z Contact Center, co pozwoli na usprawnienie i lepsze zarządzanie procesem obsługi Klienta w projektach realizowanych przez agencję. Myślę, że już w maju będziemy w stanie zaprezentować system naszym Klientom”.
Za realizację nowego projektu odpowiedzialny będzie Mirosław Dobrzyński, który w tym celu dołączył do agencji. Mirek jest absolwentem Akademii Rolniczo-Technicznej oraz studiów MBA University of New Brunswick – Kanada. Mirek przez całą swoje życie zawodowe związany był ze sprzedażą, najpierw pracując w sieci „Megapunkt” oraz STATOIL Polska Sp. z o.o., a następnie jako przedstawiciel handlowy w firmie - GASPOL S.A. oraz WIZJA TV Sp. z o.o. W trakcie swojej kariery pracował również jako specjalista ds. Agencji Reklamowych, a ostatnio jako Dyrektor Handlowy w firmie Agrolok Sp. z o.o. W agencji Boomerang Team zajmie się koordynacją projektu związanego z wdrożeniem nowego projektu – jakim jest nowoczesny system CRM do zarządzania akcjami field marketingowymi.
Dołącz do dyskusji: Boomerang Team wdroży nowy system