Bocian Błażej kończy kampanię „Trójka nie nadaje bzdur”
Jako zwieńczenie telewizyjno-internetowej kampanii reklamującej radiową Trójkę zaplanowano publikację reklamy, której bohaterem jest bocian Błażej. Całą akcję wspólnie z rozgłośnią przygotowała agencja Walk Creative.
Nowa reklama Trójki pokazuje rysunkowego bociana Błażeja, który przy pomocy swoich patyczkowatych nóg wyjaśnia synom geometrię. Podsumowuje to slogan „Trójka nie nadaje bzdur. Pokazuje je tylko w reklamie”.
W grudniu i styczniu pod tym hasłem rozgłośnia reklamowała się w telewizji i internecie spotami, w których absurdalne scenki odgrywali Artur Andrus, Dawid Podsiadło i Zbigniew Zamachowski (obejrzyj je i przeczytaj więcej).
Nowa reklama ukaże się m.in. w „Polityce”, dodatku „Co jest grane” w „Gazecie Wyborczej” oraz „Wprost”. Kreację całej kampanii przygotowała agencja Walk Creative, a planowaniem i zakupem mediów zajęła się Agencja Promocji Polskiego Radia.
Od listopada ub.r. do stycznia br. udział Trójki w rynku radiowym wyniósł 7,5 proc. (według badania Radio Track - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Bocian Błażej kończy kampanię „Trójka nie nadaje bzdur”