„Bo żyjesz tylko dwa razy!” - Maciej Dąbrowski promuje smartfony Neffos od TP-Link
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowych smartfonów Neffos C5 i C5L (produkowanych przez firmę TP-Link), której bohaterem jest youtuber Maciej Dąbrowski, znany też jako Człowiek Warga. Akcja jest realizowana pod hasłem „Bo żyjesz tylko dwa razy!”.
Smartfony Neffos C5 i C5L są wyposażone m.in. w Android, czterordzeniowe procesory zapewniające płynną pracę aplikacji, 8-megapikselowe aparaty oraz obsługę dwóch kart SIM. Mają też specjalny przycisk, który umożliwia szybką zmianę wybranych elementów interfejsu, dostosowując wygląd ekranu do pory dnia lub aktualnego humoru użytkownika.
W kampanii Maciej Dąbrowski - autor kanału youtube’owego Z Dupy, znany tez jako Człowiek Warga - ma odzwierciedlać hasło główne „Bo żyjesz tylko dwa razy!”. - Maciek sam jest superbohaterem polskiego internetu, który często zaskakuje różnorodnością. Nasza kampania ma namówić wszystkich, by - tak jak robi to Maciek - odsłonili swoje drugie oblicze - tłumaczy Mariusz Piaseczny, dyrektor marketingu TP-Link Polska.
W pierwszej kolejności smartfony Neffos C5 i C5L dostępne będą w sklepach Allegro, Komputronik, NeoNet, MediaExpert oraz X-kom.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja reklamowa jest prowadzona w internecie (w social media, m.in. materiały wideo na kanale Maciej Dąbrowskiego) oraz na outdoorze (plakaty wielkoformatowe i nośniki w komunikacji miejskiej w największych miastach).
Kreacją kampanii zajęła się agencja Never Better, działania w mediach społecznościowych realizuje agencja Szeri Szeri. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mastermind, a za działania public relations - agencja Manejo.
Dołącz do dyskusji: „Bo żyjesz tylko dwa razy!” - Maciej Dąbrowski promuje smartfony Neffos od TP-Link