BMW w nowej kampanii zachęca „Ogranicz kontakt do MINI.”
Marka samochodów Mini (należąca do BMW Group) ruszyła z kampanią „Ogranicz kontakt do MINI”. Przygotowały ją Change Serviceplan, Mediaplus i Initiative Media.
W nowej kampanii Mini zaprasza fanów marki do zdalnego kontaktu ze swoimi przedstawicielami - za pośrednictwem połączenia wideo, wiadomości e-mail lub SMS, czy przez telefon. Tak kierowcy mogą zamówić bezpłatną usługę Door 2 Door, obejrzeć online wybrane modele, poznać najlepsze oferty finansowania zakupu lub wynajmu pojazdu oraz podpisać niezbędne dokumenty na odległość.
Kampania „Ogranicz kontakt do MINI.” realizowana jest w social mediach marki i zachęca do pozostania w domu. Posty publikowane są na kanałach Mini na Facebooku oraz Instagramie.
Za kreację odpowiada Change Serviceplan, a za media Mediaplus oraz Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: BMW w nowej kampanii zachęca „Ogranicz kontakt do MINI.”
Wir sammeln auch Basen