Blue Grass dla marki Loge
Ruszyła kampania billboardowa promująca markę armatury łazienkowejLoge, należącą do portfolio firmy Novoterm.
Podstawowym celem akcji jest przedstawienie nowej markikonsumentom i podkreślenie jej unikalnego wzornictwa.
Kampania przebiegać będzie w trzech dwutygodniowych odsłonach wokresie od połowy lipca do końca sierpnia. Zasięgiem obejmienastępujące miasta: Warszawę oraz miasta GOP (etap pierwszy),Trójmiasto, Poznań, Łódź, Toruń i Bydgoszcz (etap drugi), Wrocław,Kraków, Kielce, Radom i Opole (etap trzeci).
Całość przedsięwzięcia zrealizowana zostanie łącznie na kilkusetnośnikach.
Kampania billboardowa jest kolejnym, obok reklamy prasowej wczasopismach branżowych i tematycznych, elementem działańpromocyjnych marki Loge w tym roku. Firma Novoterm powierzyłaprzygotowanie i pełną obsługę kampanii agencji reklamowej BlueGrass. Do zadań agencji należało m.in. stworzenie kreacji orazplanowanie i zakup mediów.
Dołącz do dyskusji: Blue Grass dla marki Loge