SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Blogerki Anna Skura i Aleksandra Gąsiorowska promują usługi UPC Polska (foto)

Sieć kablowa UPC Polska ruszyła w mediach społecznościowych z kampanią promującą usługi mobilne. Biorą w niej udział dwie polskie blogerki lifestylowe Anna Skura i Aleksandra Gąsiorowska.

W ramach działań Anna Skura, twórczyni bloga modowego „What Anna Wears” oraz znana jako „Wildfox7” autorka modowych stylizacji Aleksandra Gąsiorowska, prezentują treści z oferty My Prime Filmy i Seriale oraz podstawowe funkcje aplikacji Horizon GO.

Na potrzeby kampanii powstała utrzymana w miejskim stylu sesja nawiązująca do letniego spotkania dwóch przyjaciółek przy kawie i na spacerze w centrum Warszawy. Autorem zdjęć jest Adam Lewanowicz.

Zdjęcia z sesji będzie można oglądać na kanałach social media operatora, czyli na profilu na Facebooku i na blogu korporacyjnym UPC. Równolegle firma prowadzi komunikację z internautami na Instagramie.

Sieć kablowa UPC Polska na koniec marca br. obsługiwała 1 425 200 abonentów (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Blogerki Anna Skura i Aleksandra Gąsiorowska promują usługi UPC Polska (foto)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
telewidz sportowy
o, to może nSport+ włączą?
odpowiedź
User
śmieci lifestylowe
Już mam tego wyżej uszu, a National Geo już tylko za dodatkową kasę, więc już mają o jednego klienta mniej!
odpowiedź