„Bliżej słońca” w kampanii soku Tymbark (wideo)
Startuje telewizyjna kampania soku pomarańczowego Tymbark. Akcję pod hasłem „Tymbark – Bliżej słońca” przygotowały firmy 303 i ZenithOptimedia.
Nowa reklama telewizyjna soku pomarańczowego Tymbark pokazuje, że pozwala on czerpać radość i energię ze słońca zamkniętego w pomarańczach. Przekaz pod hasłem „Tymbark – Bliżej słońca” jest utrzymany w charakterystycznej dla tego brandu dynamicznej, optymistycznej konwencji.
Spot trafia właśnie do emisji w stacjach telewizyjnych – zarówno ogólnopolskich (TVP1, TVP2, TVN, Polsat), jak i tematycznych (TVN Pogoda, TVN 24, TVN Style). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa 303, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: „Bliżej słońca” w kampanii soku Tymbark (wideo)