Blisko 80 tys. zł za reklamę przy serialu "Przyjaciółki" i przy Wydarzeniach w Polsacie
W ofercie reklamowej Polsatu na wrzesień najdroższe ceny dotyczą reklam emitowanych w blokach przy serialu "Przyjaciółki" w czwartkowe wieczory i przy niedzielnej emisji serwisu informacyjnego "Wydarzenia". Trzeba za nie zapłacić blisko 80 tys. zł.
79,6 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) kosztuje spot przy serialu "Przyjaciółki" w czwartki wieczorem.
Nieznacznie mnie, bo 79 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy niedzielnym wydaniu wieczornego serwisu "Wydarzenia". W dni powszednie maksymalna cena nie przekracza 61,5 tys. zł.
Na 77,4 tys. zł wyceniono z kolei reklamę przy pokazywanym we wtorki wieczorem programie "Ninja Warrior Polska".
64,3 tys. zł trzeba zapłacić za spot w niedzielnym paśmie kabaretowym. Kabarety będą też pokazywane w środowe wieczory - tu spot kosztuje maksymalnie 55 tys. zł.
Nieco więcej zapłacą reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym w poniedziałkowym paśmie filmowym "Mega Hit" - to wydatek rzędu 66,1 tys. zł.
Do 58,6 tys. zł będzie kosztować reklama przy serialu "Pierwsza miłość"(emisja od poniedziałku do piątku). Na 55,9 tys. zł wyceniono natomiast reklamę przy "Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami" (emisja w piątkowe wieczory). Z kolei spoty przy sobotnim programie "Twoja twarz brzmi znajomo" wyceniono na 37,3 tys. zł.
Polsat pokaże od września nową edycję programu "Love Island - Wyspa Miłości" - reklamodawcy zainteresowani tą pozycją w cenniku reklamowym muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 49,5 tys. zł.
Za spot przy programie "Nasz nowy dom" trzeba zapłacić maksymalnie 53,3 tys. zł.
Reklama przy serwisie sportowym kosztuje 47,3 tys. zł w dni powszednie i 70,9 tys. zł w niedziele, dla prognozy pogody stawki wynoszą odpowiednio: 44,7 tys. zł i 65 tys. zł.
Polsat Media jako ostatnie, po BR TVP i TVN Media, opublikowało cennik reklamowy na wrzesień br.
Dołącz do dyskusji: Blisko 80 tys. zł za reklamę przy serialu "Przyjaciółki" i przy Wydarzeniach w Polsacie