Black Red White reklamowane jako „najchętniej kupowane meble w Polsce” (wideo)
Z początkiem listopada w telewizji i internecie ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa salonów meblowych Black Red White. Za przygotowanie i realizacji akcji wspólnie z działem marketingu odpowiadają firmy Brasil, Next i Starcom.
Kampania salonów Black Red White podkreśla szeroki i różnorodny asortyment dostępnych w nich mebli oraz kompleksową obsługę klienta. W ramach akcji uruchomiono witrynę internetową inspiracje.brw.com.pl oraz udostępniono nowe katalogi Optima i Premium. Zawartych jest w nich wiele pomysłów na aranżację ciekawych i funkcjonalnych wnętrz.
Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (45- i 30-sekundowa reklama w największych stacjach ogólnopolskich) oraz internecie. Spot telewizyjny przygotowała agencja Brasil, reklamy internetowe - agencja Next, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom we współpracy z działem marketingu Black Red White.
Dołącz do dyskusji: Black Red White reklamowane jako „najchętniej kupowane meble w Polsce” (wideo)