Blachotrapez reklamuje „dachy wielu pokoleń” (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej firmy Blachotrapez pod hasłem „Dachy wielu pokoleń”. Akcję przygotowały i realizują firmy Schulz Brand Friendly i Sfera Group.
Kampania przekonuje, że relacje międzyludzkie są odporne na działanie czasu, podobnie jak produkty dachowe Blachotrapezu. W reklamie pojawia się logo Złotego Laura Konsumenta, którym niedawno wyróżniono firmę.
Pierwsza odsłona kampanii była prowadzona wiosną br.
Obecny etap akcji obejmuje 15-sekundowe spoty emitowane w TVP1, TVP2, TVN, TVN24 i Polsacie.
Kreację i produkcją reklam oraz planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja reklamowa Schulz Brand Friendly, a za działania public relations odpowiada agencja Sfera Group.
Dołącz do dyskusji: Blachotrapez reklamuje „dachy wielu pokoleń” (wideo)