SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Biuro reklamy Polsat Media przebudowuje dział partnerships

Dział partnerships biura reklamy Polsat Media ma nową strukturę, porządkującą podział kluczowych kompetencji w zespole.

Dział tworzy obecnie pięć sekcji: branded content, sponsoring i koordynacja, produkcje filmowe, sport&adtube oraz produkcja materiałów komercyjnych.

Sekcja branded content, na czele której stoi Magdalena Feruś, client service director/partnerships, jest odpowiedzialna za niestandardowe działania realizowane w kanałach grupy Polsat oraz programy tworzone w modelu partnerstwa na wyłączność.

Feruś, związana z Polsat Media od 2014 roku, zajmowała dotychczas stanowisko group account managera/brand partnerships.

Nowe sekcje w dziale partnerships biura reklamy Polsat Media

W zespole przez nią kierowanym awansowało również sześć osób. Sylwia Karwacka i Małgorzata Bednarczuk awansowały na stanowisko group account managera/brand partnerships, Beata Chęcka-Kozik objęła stanowisko senior brand partnerships executive, a Karolina Soja, Wioletta Bartosz oraz Karolina Mroczek będą pełniły funkcje brand partnerships executive.

Druga z sekcji składa się z czterech zespołów odpowiedzialnych za sprzedaż sponsoringu, koordynację i wsparcie dla innych zespołów działu partnerships oraz kompleksową współpracę ze stacjami partnerskimi pozostającymi w ofercie Polsat Media.

Działem zarządza Maciej Osajda na nowo objętym stanowisku client service director/sponsorships. W Polsat Media od 2009 roku odpowiada za sprzedaż sponsoringu. W zespole kierowanym przez Macieja Osajdę awansowali również Magdalena Piotrowska na stanowisko group account managera/sponsorships, Klaudia Orzechowska – brand partnerships executive oraz Aneta Abramek – media planner/tv.

Sekcja odpowiedzialna za realizacje niestandardowych projektów związanych z produkcjami filmowymi Grupy Polsat jest zarządzana przez Joannę Pilarowską, która objęła nowe stanowisko client service dirctora/films. Joanna Pilarowska związana jest Polsat Media od 2016 roku. Dotychczas pełniła funkcję group account managera i była odpowiedzialna za sprzedaż niestandardowej oferty powiązanej z produkcjami kinowymi Grupy Polsat oraz ścisłą współpracą z producentami filmowymi.

Kolejną z sekcji jest Sport&AdTube, wyspecjalizowana w kompleksowej obsłudze niestandardowych projektów sportowych, esportowych oraz koordynowaniu działań influencerskich.

Stanowisko client service directora/sport&adtube objął Radosław Marciniszyn, dotychczas pełniący funkcję group account managera, który jest związany z Polsat Media od 2015 roku. Do zespołu kierowanego przez Radosława Marciniszyna dołączyła Agata Sołtys, obejmując stanowisko brand partnerships executive.

Ostatnia z nowo utworzonych sekcji jest odpowiedzialna za kompleksową produkcję programów z partnerstwem na wyłączność, formatów na licencji oraz materiałów komercyjnych, tworzonych na potrzeby realizacji kampanii reklamowych.

Sekcją kieruje Katarzyna Sobieszczańska na stanowisku head of branded content video production. Katarzyna Sobieszczańska związana jest z Grupą Polsat od 2014 roku.

Magdalena Feruś, Joanna Pilarowska, Maciej Osajda, Radosław Marciniszyn i Katarzyna Sobieszczańska raportują bezpośrednio do Katarzyny Tomczuk, partnerships director Polsat Media.

Dołącz do dyskusji: Biuro reklamy Polsat Media przebudowuje dział partnerships

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl