Biuro Podróży Reklamy zrealizuje kampanię outdoorową marki Schneider
Firma Schneider, specjalizująca się w produkcji artykułów piśmienniczych, planuje na wrzesień przeprowadzenie kampanii reklamowej na nośnikach zewnętrznych. Za koncept i realizację kampanii odpowiadać będzie Biuro Podróży Reklamy. Agencja zdobyła zlecenie w wyniku przetargu.
Kampania rozpocznie się 1 września i potrwa przez miesiąc. Obejmie billboardy i citylighty na przystankach komunikacji miejskiej. W sumie obejmie niemal 400 nośników, których właścicielem jest firma AMS.
Akcja prowadzona będzie w największych miastach kraju, w tym m.in. Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach czy Bytomiu.
- Wrześniowe działania marki Schneider, prowadzone w kanale OOH, będą drugą i ostatnią zarazem falą kampanii „Litery i charaktery”, która pozwoliła nam na przeprowadzenie ciekawych analiz dotyczących typów osobowości Polaków w kontekście charakterów ich pisma, w zależności od wykształcenia, wieku czy miejsca zamieszkania - komentuje Agnieszka Sosnowska, CEO agencji Biuro Podróży Reklamy.
Pierwsza fala kampanii, która rozpoczęła się w maju i potrwa do końca sierpnia, obejmowała działania w internecie (Facebook, Instagram, Google Display Network).
Dołącz do dyskusji: Biuro Podróży Reklamy zrealizuje kampanię outdoorową marki Schneider