SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Bitwa na głosy” straciła milion widzów. Co dalej z formatem?

Drugą edycję “Bitwy na głosy” śledziło średnio 2,58 mln widzów, czyli o milion osób mniej niż emitowaną rok temu pierwszą serię show. Spadły też wpływy reklamowe programu, a TVP2 w czasie jego emisji przegrała z TVP1 i TVN.

“Bitwa na głosy” nadawana była w Dwójce w soboty o 20.05. Średnie udziały programu w grupie 4+ wyniosły 17,50 proc., a w grupie komercyjnej tylko 14,82 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię miał odcinek z 14 kwietnia br., który obejrzało 2,86 mln widzów. Finałowe wydanie przyciągnęło zaś 2,76 mln oglądających, ale miało najwyższy udział w rynku (w grupie 4+ wyniósł on 20,49 proc.).

Emitowana rok wcześniej pierwsza edycja muzycznego widowiska cieszyła się zdecydowanie większą popularnością. Osiągnęła bowiem odpowiednio 23,63 proc. i 19,63 proc. udziału, a jej średnia widownia wynosiła aż 3,61 mln osób.

Dwójka w czasie emisji “Bitwy 2” zajęła dopiero trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była siostrzana Jedynka, nadająca wówczas “Pogodę”, “Komisarza Alexa” i filmy fabularne, co dało jej 20,25 proc. udziału w rynku. Drugie miejsce zajął nadający głównie “X Factora” oraz filmy TVN (19,20 proc.). Słabiej od TVP2 wypadł tylko Polsat (filmy; 11,74 proc.).  W grupie komercyjnej Dwójka też była trzecia. Liderem tutaj była stacja TVN (24,40 proc.) przed TVP1 (14,97 proc.).

>>> Kamil Bednarek cieszy się ze zwycięstwa w “Bitwie na głosy” (fotogaleria)

Wpływy cennikowe z reklam emitowanych przy programie wyniosły 6 mln złotych, podczas gdy poprzednia seria przyniosła z reklam 11,24 mln zł (dane bez rabatów). Tej wiosny format nie był jednak emitowany w dwóch częściach z przerwą na reklamę, jak to miało miejsce wiosną ub.r.

Zwycięzcą “Bitwy na głosy 2” została drużyna Kamila Bednarka, która w finale pokonała zespół Ryszarda Rynkowskiego, wygrywając 100 tys. zł na cel charytatywny.

>>> “Top model 3” jesienią w TVN. Kiedy i gdzie castingi?

Biuro prasowe TVP informuje, że nie zdecydowano jeszcze, czy na antenie Dwójki pojawi się kolejna edycja “Bitwy na głosy”.



 Emisja na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP1 2 982 966 20,25% 14,97%
TVN 2 827 654 19,20% 24,40%
TVP2 – Bitwa na głosy 2 577 677 17,50% 14,82%
Polsat 1 729 447 11,74% 14,18%


 Top 5 odcinków

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
14-04-2012 2 855 985 18,76% 16,47%
31-03-2012 2 847 617 18,16% 14,95%
05-05-2012 2 762 721 20,49% 19,31%
17-03-2012 2 698 095 17,72% 15,44%
10-03-2012 2 623 445 16,66% 14,29%

Dołącz do dyskusji: “Bitwa na głosy” straciła milion widzów. Co dalej z formatem?

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Grzegorz
2. edycje wygral Kamil Bednarek, a nie Piotr Kupicha (on zwyciezyl w 1. edycji).
0 0
odpowiedź
User
zett
Szkoda by było. Tu przynajmniej widać było efekty pracy setek ludzi. A nie kolejny polski pseudo-kryminał z psem, czy też kolejne odgrzewane czwarty raz filmiki Hollywoodu/
0 0
odpowiedź
User
Anna
W ciagu roku Dwójka bardzo osłabła, co musiało sie odbić na oglądalności programu
0 0
odpowiedź