SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Bitwa na głosy” podniosła widownię TVP 2

Muzyczne show „Bitwa na głosy” śledziło na antenie Dwójki 3,61 mln widzów. Program dał stacji pozycję lidera rynku i o ponad milion osób podniósł jej widownię w stosunku do ub.r. Druga edycja “Bitwy” za rok.

Średnie udziały programu w grupie 4+ wyniosły 23,63 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Dwójka była tutaj liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, emitujący w czasie “Bitwy” głównie show “Tylko muzyka. Must be the music” (zobacz dane tego show), a także m.in. filmy fabularne, co dało mu 19,73 proc. udziału. Na dalszych miejscach znalazły się: TVP 1 (“Chichot losu”, filmy; 17,95 proc.) i TVN (filmy; 10,95 proc.).

Wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat Dwójka w paśmie “Bitwy na głosy” osiągnęła 19,63 proc. udziału, co dało stacji drugie miejsce. Kanał w grupie komercyjnej przegrał z Polsatem, który miał  24,10 proc. udziału. Bez zmian pozostały pozycje Jedynki (15,01 proc.) i TVN (14,56 proc.).

Dane telemetryczne pokazują, że w analogicznym okresie ub.r. w paśmie show Dwójka miała 2,51 mln widzów, a jej udział wynosił 17,29 proc. w 4+ i 13,28 proc. w 16-49.

Wpływy cennikowe z reklam emitowanych przy programie wyniosły 11,24 mln złotych (dane bez rabatów). Format emitowany był co tydzień w dwóch częściach, między którymi były bloki reklamowe. „Bitwę na głosy” najchętniej oglądały głównie kobiety, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.

W programie rywalizowało ze sobą osiem szesnatoosobowych zespołów prowadzonych przez gwiazdy. Zwycięzcą została drużyna Piotra Kupichy, która w finale pokonała zespół Urszuli Dudziak, wygrywając 100 tys. zł na cel charytatywny. Prowadzącym show był Hubert Urbański, a za jego produkcję odpowiadała firma Mastiff Media Polska.

Zobacz fotorelację z finału “Bitwy na głosy”!

Dyrektor TVP 2 Rafał Rastawicki jest zadowolony z wyników oglądalności “Bitwy na głosy”. - Program spełnił zakładane przed nim cele, znacznie poprawił wyniki Dwójki w swoim paśmie - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rastawicki. - Kolejną edycję “Bitwy” planujemy pokazać wiosną przyszłego roku - dodaje.

Jak dowiedział nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl, jesienią br. TVP 2 chce umieścić w ramówce nowy talent-show oparty na holenderskim formacie “The Voice”, w którym podczas castingów jurorzy nie widzą uczestników, a jedynie słyszą ich głos. Należy on do Talpa Media Group.

Trwają właśnie poszukiwania sponsorów do formatu i negocjacje między Telewizją Polską a firmą Rochstar, który miałaby produkować polską wersję show. Na wprowadzenie “The Voice” do ramówki zgodzić się musi jeszcze zarząd TVP. Gdyby jednak nie udało się projektu przygotować na jesień, to możliwe, że już wtedy pojawi się druga edycja “Bitwy”.


Widownia “Bitwy na głosy” odcinek po odcinku

 Wszyscy 4+16-49
DataStartKoniecAMRSHR %SHR %
05-03-1120:0520:493 289 84121,55%18,94%
20:5721:454 159 15828,30%25,59%
Średnia3 746 73925,03%22,50%
 
12-03-1120:0520:473 337 02021,92%18,84%
20:5621:443 859 39026,30%22,93%
Średnia3 614 49924,21%21,05%
 
19-03-1120:0821:313 783 38523,86%19,89%
21:3921:534 057 10227,81%24,52%
Średnia3 821 91124,37%20,53%
 
26-03-1120:0821:284 004 40823,44%19,97%
21:3621:524 386 22827,53%23,33%
Średnia4 067 02724,08%20,53%
 
02-04-1120:0821:413 712 93423,69%20,17%
21:5022:073 928 91325,98%20,23%
Średnia3 746 20424,03%20,18%
 
09-04-1120:0921:353 480 49421,18%16,96%
21:4522:004 267 85927,25%22,37%
Średnia3 599 35422,06%17,79%
 
11-04-1120:0921:443 711 17024,22%19,49%
21:5322:093 994 03727,45%20,91%
Średnia3 751 33724,65%19,70%
 
23-04-1120:0821:362 789 99819,82%15,74%
21:4822:013 167 57823,05%15,98%
Średnia2 839 44620,24%15,77%
 
30-04-1120:0721:352 759 07319,23%15,18%
21:3921:573 426 70523,60%19,36%
Średnia2 873 59619,99%15,96%
 
07-05-1120:0721:453 840 25025,92%21,41%
21:4822:184 350 11729,91%24,24%
Średnia3 959 40026,84%22,10%
 
Średnia z całości3 605 46823,63%19,63%


 Oglądalność konkurencji w czasie emisji show

 Wszyscy 4+16-49
StacjaAMRSHR %SHR %
Bitwa na głosy3 605 46823,63%19,63%
Polsat3 009 69619,73%24,10%
TVP 12 738 70217,95%15,01%
TVN1 670 79210,95%14,56%

 
Profil widowni programu

ProfilTVP 2ADH %AFF
PłećMężczyźni37,80%78
Kobiety62,20%120
Wiek 4-92,42%41
 10-153,94%58
16 - 192,62%47
20 - 242,67%34
25 - 295,49%62
30 - 345,53%67
35 - 396,47%88
40 - 445,19%81
45 - 496,96%101
50 - 5410,06%125
55 - 5912,16%157
60+36,50%181
Wlk. miastaWieś42,50%109
< 50 tys.24,98%104
50-100 tys.8,07%94
100-200 tys.8,07%100
> 200 tys.16,38%81
ZawódTop management7,59%87
Pracownicy średniego szczebla12,20%81
Pracownicy fizyczni i rolnicy17,62%88
Emeryci45,08%176
Inni17,51%57
WykształceniePodstawowe52,92%117
Średnie27,68%94
Wyższe13,05%104
Inne6,35%50


 

Dołącz do dyskusji: “Bitwa na głosy” podniosła widownię TVP 2

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maria K.
Proszę o drugą edycję "Bitwy na głosy!
odpowiedź
User
zuza
To było naprawdę dobre! Gratulacje!
odpowiedź
User
asdw
Bitwa na głosy to super muzyczne show lepszego nie ma a Polsat może sobie darować Must be the. Tylko muzyka. Bo to w ogóle nie nadaje.
Tak samo jak X-Factor ktory przegrywa z Ranczem
odpowiedź