SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bird wprowadza w Poznaniu nowy model elektrycznej hulajnogi. Większy zasięg i lepsze hamulce

Bird, amerykański startup oferujący wynajmowanie elektrycznych hulajnóg zapowiedział udostępnienie mieszkańcom Poznania nowego modelu swojego pojazdu. Hulajnoga Bird One ma się cechować zasięgiem do 50 kilometrów na jednym ładowaniu, lepszym układem hamulcowym oraz oświetleniem.

Platforma Bird pojawiła się w Warszawie w kwietniu br., następnie trafiła do Wrocławia, a teraz swoje usługi będzie oferować w Poznaniu. Firma podaje, że z serwisu skorzystały już dziesiątki tysięcy użytkowników, zaś aplikacja pomaga rozwiązać problem „ostatniej mili", kiedy podróże transportem publicznym są zbyt krótkie aby były opłacalne, a dojście do celu pieszo zbyt czasochłonne. W pierwszym roku działalności spółka odnotowała ponad 10 mln podróży w 100 miastach na świecie.

Teraz zapowiedziano, że Bird zaoferuje swoje usługi także w Poznaniu w oparciu o nowy model hulajnogi Bird One, w pierwszym etapie w mieście znajdzie się 500 pojazdów tego typu. Według Bird nowa hulajnoga będzie cechować się dwukrotnie dłuższą żywotnością akumulatora i większym zasięgiem do ok. 50 kilometrów na jednym naładowaniu.

Uaktualnione funkcje hulajnogi obejmują także zwiększoną gęstość ramy, czuły układ hamulcowy, brak odsłoniętych kabli, panele serwisowe z szybkim dostępem, ulepszone oświetlenie i większą stabilność na wyboistych drogach. Nowy model zostanie wprowadzony do Poznania na okres testowy.

Aby skorzystać z przejazdów z użyciem hulajnóg Bird należy zainstalować w smartfonie odpowiednią aplikację, a przed rozpoczęciem kursu zeskanować kod QR. Cena usługi to 3,50 zł za każdą minutę jazdy.

 

Dołącz do dyskusji: Bird wprowadza w Poznaniu nowy model elektrycznej hulajnogi. Większy zasięg i lepsze hamulce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl