Big Picture dla marki Elementy
Polska marka modowa Elementy nawiązała współpracę z agencją Big Picture.
Big Picture w ramach umowy z nowym klientem będzie odpowiedzialne za koordynację całościowej strategii działań PR oraz obsługę komunikacji marki w mediach i współpracę z influencerami.
Po stronie Big Picture za komunikację marki Elementy odpowiadać będzie zespół lifestyle pod kierunkiem Kamili Kończak.
Współpraca została rozpoczęta w lipcu 2020 roku i ma charakter długofalowy.
Big Picture wybrano na podstawie rekomendacji. ELEMENTY nie korzystały wcześniej z usług agencji PR.
Elementy to marka stawiająca na zaangażowaną modę i transparentną komunikację z klientem – od początku istnienia twórcy konsekwentnie dzielą się informacjami dotyczącymi tego, z jakiego kraju pochodzą wykorzystywane materiały, w jakim mieście został uszyty każdy z produktów oraz jaki procent poszczególnych czynników (materiały, praca, podatki, koszta stałe, marża) składa się na jego finalną cenę.
Dołącz do dyskusji: Big Picture dla marki Elementy