Kura znosząca złote w roli smartfona reklamuje bank BGŻ BNP Paribas (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca Konto Optymalne w banku BGŻ BNP Paribas z opcją mobilnych płatności zbliżeniowych w ramach aplikacji GoMobile. W spotach pokazywana jest kura zastępująca smartfon.
Spoty z kampanii pokazują, jak różne osoby w codziennych sytuacjach wykonują płatności mobilne nie smartfonem, lecz kurą. Ma to obrazować stwierdzenie, że w nowej promocji banku BGŻ BNP Paribas kura przynosi złote.
O co chodzi? W promocji Konta Optymalnego za każdą płatność mobilną i przelew mobilny GoMobile otrzymuje się złotówkę zwrotu. Łącznie można dostać 25 zł zwrotów miesięcznie, co w skali roku daje 300 zł.
Oferta jest skierowana do użytkowników, którzy założą konto w banku BGŻ BNP Paribas do 29 grudnia br.
Poprzednia duża kampania Konta Optymalnego w banku BGŻ BNP Paribas, prowadzona wiosną i latem br., nawiązywała do Robin Hooda.
Za obsługę marketingową BGŻ BNP Paribas odpowiadają agencje Publicis Poland (kreacja) i DDB&Tribal (działania w internecie) oraz domy mediowe Sales&More (planowanie i zakup mediów w internecie) i Havas Media (planowanie i zakup mediów pozainternetowych).
Dołącz do dyskusji: Kura znosząca złote w roli smartfona reklamuje bank BGŻ BNP Paribas (wideo)